Перегляд одного допису
Старий 03.07.2014, 23:58   #10
D-Misha
Передовик
 
Аватар для D-Misha
 
Реєстрація: 14.01.2010
Дописи: 3.851
Ukraine
Мій ресівер: х-810,Sat-Integral S-1228 HD
Типово

Кава має профілактичний ефект при хворобі Паркінсона....



Кава має профілактичний ефект проти хвороби Паркінсона. Як пише ІТАР-ТАСС, про це йдеться в дослідженні вчених з Лінчепінгского університету.

Дослідження охопило 193 пацієнтів з провінції Естеретланд і шведського міста Йончепінг. Відзначається, що людей, які регулярно вживають каву, ймовірність захворювання хворобою Паркінсона трохи нижча, ніж у інших. Крім того, благотворна дію напою посилюється, якщо в організмі людини присутній один з варіантів гена GRIN2A. Завдяки поєднанню цих двох компонентів з'являється певна захист від дрожательного паралічу.

До цього було відомо, що GRIN2A кодує особливий протеїн, що грає важливу роль при виникненні багатьох неврологічних захворювань. За словами професора генетики Лінчепінгского університету, кофеїн трохи змінює даний протеїн, внаслідок чого у носіїв цього гена захисний ефект стає сильнішою.
Експрес онлайн.
__________________
Доброта-вище всіх якостей.
D-Misha зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням