Перегляд одного допису
Старий 02.02.2014, 00:34   #9
D-Misha
Передовик
 
Аватар для D-Misha
 
Реєстрація: 14.01.2010
Дописи: 3.851
Ukraine
Мій ресівер: х-810,Sat-Integral S-1228 HD
Типово

Вживання риб’ячого жиру запобігає старінню мозку...



Вчені отримали нове підтвердження про користь риб’ячого жиру у розвитку мозкової тканини людини. Жирні кислоти Омега-3, що містяться в рибі, підвищують активність головного мозку і уповільнюють його старіння.

Цей висновок зробили вчені з Лос-Анджелеса, що працюють на базі Каліфорнійського університету. Експеримент проводився за участю 1500 добровольців пенсійного віку.

Фахівці просканували мозок кожного випробуваного, визначивши рівень мозкової активності і обсяг мозку. З’ясувалося, що люди з браком в організмі кислот Омега-3, схильні до зменшення з віком кількості нейронів в корі головного мозку. Зокрема, деяких кислот, що відносяться до групи Омега-3, які запобігають виникненню подібних негативних процесів, допомагаючи організму будувати більш стійкі зв’язки між нервовими клітинами мозку. Його основними джерелами є жирні рибні продукти: лосось, сардини, макрель.

У добровольців, які не отримують достатню кількість жирних кислот протягом життя, простежувалася наступна тенденція: їх мозок був у середньому на 2 роки старший, ніж у людей, які часто вживають риб’ячий жир. Також недолік цих кислот в організмі випробовуваних приводив до погіршення їх зорової та короткострокової пам’яті, уваги, логічного і абстрактного мислення.

Про корисність риб’ячого жиру в світі було відомо давно, але конкретні дослідження довели, яке важливе місце в житті кожної людини він займає. На цій підставі фахівці радять вживати в їжу рибні продукти і риб’ячий жир не менше двох разів на тиждень.

Джерело:
__________________
Доброта-вище всіх якостей.
D-Misha зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням